https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-2.svg

Executing Design and Research Tools

Poziom 2

  • Nauczysz się projektować serwisy/usługi/produkty, wykorzystując metodyki UX
  • Dowiesz się, jakie badania UX stosować w swojej pracy
  • Zaangażujesz zespół do narzędziowej pracy
https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-2.svg

Najbliższa sesja

Poziom 2

17-19 kwietnia 2024

  • Online
  • 3 dni sesji
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

3499 zł netto

(4303.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 2
17-19 kwietnia 2024

3499 zł netto

(4303.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

3-dniowa sesja

5 modułów tematycznych

ikona grupa szkoleniowa

Małe grupy szkoleniowe

8-12 osób

ikona networking

Networking

Ze specjalistami z wielu branż

ikona egzamin

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

Zdiagnozuj poziom Twoich kompetencji

Zapraszamy do testu diagnostycznego (5 minut), na podstawie którego otrzymasz feedback od certyfikowanego trenera UX-PM (jęz. polski). Pomożemy Ci określić najlepszą ścieżkę rozwoju i kariery w branży produktów cyfrowych.

Dziękujemy! Na Twój mail wysłaliśmy link do diagnozy. Po jej wypełnieniu (3-5 min) wybierzesz dowolny termin na feedback od trenera.
Wystapił błąd prosze spróbowac ponownie

Program szkolenia

Moduł 1

Discovery: Biznes i rynek

czego się nauczysz

  • Rola UX Product Managera
  • Wywiady z interesariuszami pod kątem projektów UX
  • Analiza dobrych praktyk rynkowych

Moduł 2

Discovery: Głos klienta (Badania UX)

czego się nauczysz

  • Narzędziownik metod UX – badania online, wywiady indywidualne, etnografia
  • Wybór i konfiguracja właściwych metod badawczych
  • Definiowanie problemów badawczych

Moduł 3

Strategia UX

czego się nauczysz

  • Formułowanie wyzwań projektowych
  • Idea propozycji wartości
  • Podsumowywania wiedzy o potrzebach użytkowników
  • Budowa koncepcji produktu w oparciu o propozycję wartości
  • Projektowanie ścieżek użytkowników, modelowanie produktu

Moduł 4

Prototypowanie UX

czego się nauczysz

  • Architektura informacji w praktyce
  • Od szkiców do prototypów hi-fi – etapy projektowania pod lupą
  • Jak dobrze zarządzać procesem projektowym (zakres pracy, akceptacje)
  • Komunikowanie i dokumentowanie projektów

Moduł 5

Testy i ocena UX

czego się nauczysz

  • Priorytetyzacja w planowaniu prac projektowych
  • Od badań eksperckich po wieloetapowe testy z użytkownikami – wybór metod badawczych na etapie prototypowania
  • Realizacja testów użyteczności prototypów – dobre praktyki i pułapki

Moduł 6

Wdrożenie i uruchomienie

czego się nauczysz

  • Specyfikacje – jak skutecznie przekazać zakres wdrożenia (model kaskadowy)
  • Jak zbudować współpracę zespołu UX i developerskiego (model zwinny)
  • Podsumowanie założeń Agile UX, Lean UX

Moduł 7

Egzamin

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

Maria Zagozdzon

Head of Sales, Globe Group Software House

To szkolenie dla każdego, kto pragnie z sukcesem skalować swój biznes. Powód jest jeden i kluczowy – nie ma biznesu bez klienta. UX-PM pozwoliło mi zidentyfikować newralgiczne punkty w procesie firmowym i wprowadzić zmiany, jakie miały ogromny wpływ na nasz styl komunikacji. User Experience to wymagający proces; zapoznanie z UX – PM całej organizacji daje jednak wymierne korzyści zarówno wewnątrz zespołów jak i w jakości dostaw ostatecznego efektu prac dla klienta.

Marcin Ostrowski

Digital Editorial Team Manager, Kierownik Serwisów OTT i VOD, CANAL+

Polecam szkolenie UX-PM Symetrii wszystkim osobom pracującym w branży digital. W moim zawodzie, pracując na co dzień z ludźmi bardzo doświadczonymi w korzystaniu z serwisów i aplikacji, łatwo możemy popaść w przekonanie, że rzeczy oczywiste dla nas będą jasne dla wszystkich użytkowników. Wiedza zdobyta na szkoleniu UX-PM bardzo pomogła mi w pracy nad projektowaniem układu treści w serwisie CANAL+ online, który uruchomiliśmy w maju 2020 roku, przeznaczonym dla użytkowników o bardzo zróżnicowanym stopniu doświadczenia w korzystaniu z serwisów OTT.

ABSOLWENCI POZIOMU 2 ZNAJDUJĄ ODPOWIEDZI NA TAKIE PYTANIA

Metody i narzędzia

  • “Jak planować zakres i czasochłonność tworzenia produktów cyfrowych?”
  • “Jakie badania UX stosować na każdym etapie projektu?”
  • “Jak cyklicznie monitorować skuteczność UX?”

Komunikacja

  • “Jak i kiedy włączać interesariuszy do projektu?”
  • “W jakim modelu współpracować z zewnętrznymi partnerami?“
  • “Jak dzielić się efektami prac w organizacji?”

Biznes

  • “Jak uzasadniać stosowanie UX w oparciu o cele biznesowe firmy?”
  • “Jak wdrażać wnioski z badań do stałych procedur organizacji”
  • “Jak włączać UX w ramy strategii firmy?”

Trenerzy Poziomu 2

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Posiada 13 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass.

Monika Banach

UX Team Leader, Symetria UX

Monika ma ponad 10 lat doświadczenia w branży UX. Jest ekspertką w zakresie badań jakościowych oraz innowacyjnych technik dotarcia do insightów konsumenckich. ​Monika ma na swoim koncie wiele publikacji oraz wystąpień na konferencjach, m.in.: POWUD 2020, Polishopa 2020, czy Product Camp 2019. ​

Pracowała z klientami: ING, Santander, OLX, Mastercard, canal+, Deutsche Bank, Douglas, Netia, Orange, WSB​.

Krzysztof Kozak

UX Team Leader, Symetria UX

10 lat doświadczenia w branży UX, projektant i lider zespołu badaczy i projektantów. Pracował i pracuje dla klientów takich jak nc+, ING Bank Śląski, Asseco, Allegro, Netia. Specjalizuje się w stosowaniu mierników UX w rozwoju produktów.

Najbliższe sesje

https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-2.svg

Poziom 2

  • 17-19 kwi 2024
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski
https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-2.svg

Poziom 2

  • 22-24 maj 2024
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami

Dagmara Rżyska

Marketing Manager, Symetria UX