https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-1.svg

Adopting UX

Poziom 1

  • Uporządkujesz wiedzę o fundamentach UX, produktach cyfrowych i doświadczeniach klientów w czasach AI
  • Zdobędziesz międzynarodowy certyfikat
  • Nawiążesz relacje w ramach międzynarodowej platformy absolwentów
https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-1.svg

Poziom 1

21 maja-11 czerwca 2024

  • Kurs Online
  • 22 dni sesji
  • 20 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

1470 zł netto

(1808.1 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 1
21 maja-11 czerwca 2024

1470 zł netto

(1808.1 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

UX w biznesie

wiedza, warsztaty, case studies

ikona grupa szkoleniowa

Nauka we własnym tempie lub w grupie

Ty wybierasz format

ikona networking

Networking

Ze specjalistami z wiodących firm

ikona egzamin

Egzamin

Potwierdzający Twoje kompetencje

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

Zdiagnozuj poziom Twoich kompetencji

Zapraszamy do testu diagnostycznego (5 minut), na podstawie którego otrzymasz feedback od certyfikowanego trenera UX-PM (jęz. polski). Pomożemy Ci określić najlepszą ścieżkę rozwoju i kariery w branży produktów cyfrowych.

Dziękujemy! Na Twój mail wysłaliśmy link do diagnozy. Po jej wypełnieniu (3-5 min) wybierzesz dowolny termin na feedback od trenera.
Wystapił błąd prosze spróbowac ponownie

Moduł 1

Zrozumieć wartość UX

Dowiedz się, jak wiodące firmy wykorzystują UX do uzyskiwania lepszych wyników.

  • Dlaczego doświadczenia klienta są ważne dla biznesu i jak to uzasadnić
  • Ekonomia doświadczeń
  • Jak rozumieć i tłumaczyć UX
  • Ile kosztuje słabe UX?
  • Jak rozpoznać kroki podróży klienta i znaleźć szanse ulepszeń

Moduł 2

UX a psychologia projektowania

Poznaj mechanizmy i ograniczenia ludzkiego postrzegania, przez które użytkownicy rozumieją i wykorzystują produkty i usługi.

  • Błędy poznawcze, które kształtują decyzje użytkowników
  • Ile jesteśmy w stanie spostrzec, zrozumieć, wykonać
  • Przydatne prawa ergonomii i kognitywistyki
  • Z czego składa się UX
  • Emotional Design

Moduł 3

Podejście UX w budowaniu produktów

Zrozum jak poprawnie zastosować Human Centered Design w praktycznej pracy produktowej.

  • Jak zastosować w praktyce założenia User Centered Design
  • 6 wymagań normy ISO 9241-110
  • UX jako inwestycja, a nie koszt
  • Trzy głosy prowadzące przez proces

Moduł 4

UX w praktyce - wyzwania i narzędziownik

Zrozum narzędziownik UX i przećwicz w praktyce najważniejsze metody.

  • Proces projektowy UX-PM (Discovery, Define, Develop, Deliver)
  • Jak optymalnie przeprowadzić fazę Discovery
  • Praca z głosem biznesu, użytkowników, rynku
  • 10 zasad projektowania
  • Ćwiczenie realizacji audytu UX
  • Ćwiczenie moderacji testu użyteczności
  • Ćwiczenie stosowania person i map podróży do budowy koncepcji

Moduł 5

UX a dojrzałość klientocentryczna + egzamin

Zrozum jak stopniowo ulepszać sposób działania zespołów.

  • UX a praca zwinna
  • Poziomy dojrzałości organizacji
  • Sposoby podnoszenia dojrzałości

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

NOWOŚĆ: Moduł 6

Tworzenie produktów inteligentnych (AI)

Przygotuj się na nadchodzącą rewolucję w projektowaniu wartościowych rozwiązań opartych na AI.

  • Skok w podejściu do projektowania – koniec Figmy
  • Collaborative UX – projektowanie współpracy
  • 5 technik, które wyznaczą proces
  • Jak się rozwijać razem z AI – role i kompetencje przyszłości

Katarzyna Łachajczak

CX Specialist, Otodom

Szkolenia Symetrii to coś więcej niż porządna dawka merytorycznej i eksperckiej wiedzy dostarczana w przystępnej formie i wspaniałej atmosferze. To platforma wymiany doświadczeń oraz inspiracji osób z wielką pasją do tego, co robią i zaangażowaniem w to, jak to robią. Dzięki udziale usystematyzowałam rozsiane w głowie informacje, zasięgnęłam praktycznych porad profesjonalistów i od razu zaczęłam działać w duchu otrzymanych wskazówek. Gorąco polecam każdemu, kto dopiero stawia pierwsze kroki w branży, jak również tym osobom, które chcą oprzeć swoje zawodowe działania o najlepsze praktyki UX.

Łukasz-Szlanga

Łukasz Szlanga

UI/UX Designer, Lerta Poland

Szkolenie UX-PM potwierdziło wyrobione wcześniej dobre zdanie o Symetrii. Zajęcia prowadzone dynamicznie, z dozą humoru i przystępnie, tak aby każdy niezależnie od zaznajomienia się z tematem czuł się komfortowo. Wykładowcy otwarci są na nowe zagadnienia takie jak budowanie doświadczeń i badania na użytkownikach w projektach opartych o Blockchain lub usytuowanych w Metaverse. Ponieważ pozycjonuję sie własnie w tym kierunku była to dla mnie wartość dodana. W skali 1 do 10 daję 11.

Karolina Królikowska

Specjalista ds. zarządzania systemami, mBank S.A.

UX polecam tak naprawdę… KAŻDEMU – niezależnie od tego, czy programuje, projektuje, czy zajmuje się czymś zupełnie innym i z tworzeniem usług i produktów nie ma nic wspólnego. Dlaczego? UX zmienia sposób myślenia, uwrażliwia na różne aspekty, na które niekoniecznie zwracamy uwagę. UX poszerza horyzonty!
Po ukończonym kursie UX-PM zaczęłam zupełnie inaczej podchodzić do zbierania zapotrzebowania i projektowania rozwiązań. Odwrócił się sposób mojego myślenia. Zaczęłam zadawać przyszłym użytkownikom zupełnie inne niż wcześniej pytania, znacznie szybciej doprowadzające mnie do wniosków, które mogę przenieść do budowanego rozwiązania. I choć wciąż się uczę, i nie obywam się przy tym bez błędów, czuję, że szkolenie skierowało mój sposób pracy na właściwe tory, wyposażając mnie w dużą dawkę bardzo dobrze zorganizowanej wiedzy.

Naucz się uzyskiwać prawdziwą wartość biznesową z UX

Międzynarodowa certyfikacja

  • Zrozumiesz stosowanie metod UX w procesie produktowym
  • Poznasz podejście do klientocentryczności w praktyce, a nie w teorii
  • Przećwiczysz metody na realnych zadaniach i przedyskutujesz je z innymi uczestnikami
  • Poznasz wartościowych ludzi pracujących dla wiodących marek
  • Nabierzesz skuteczności w prowadzeniu warsztatów i pracy zespołowej w swojej organizacji
  • Przygotujesz się na przyszłość product designu dzięki nowemu modułowi szkolenia na temat produktów inteligentnych

Klientocentryczność, ale z rezultatami

  • Kiedy i jakich narzędzi UXowych potrzebuję użyć i co na tym zyskam
  • Jak badać i mierzyć efekty moich działań
  • Od czego zawsze najlepiej jest zacząć złożony projekt

Współpraca bez podziałów

  • Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt
  • Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co mi chodzi
  • Jak argumentować innym moje pomysły

Wzrost biznesowy dzięki dobremu UX

  • Jak pomóc mojej firmie nie przegapić transformacji cyfrowej?
  • Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym
  • Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o kliencie?

Dwa modele szkolenia

POZIOM 1 - KURS
4 tygodnie kursu (spotkania na żywo + nagrania)
12h materiału (w tym 5h ćwiczeń)
Cotygodniowe lekcje i ćwiczenia do zrealizowania we własnym tempie. 4 spotkania zdalne na żywo (wtorki 15:30 - 17:30)
3-miesięczny dostęp do nagrań
Dostęp do międzynarodowej platformy UX-PM Alumni
POZIOM 1 - ONLINE NA ŻYWO
3-dniowa sesja online z trenerem
Szkolenie zdalne na żywo, w grupie do 12 uczestników
Brak nagrań

Trenerzy Poziomu 1

Szeran Millo

Managing Director, Symetria UX

Szeran ma ponad 15 lat doświadczenia w branży UX. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności.

Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Anna Schneider

UX Team Leader, Symetria UX

Anna na co dzień bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.

Jacek Samsel

UX Operations Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Od ponad 7 lat zajmuje się realizacją projektów i usług agencyjnych dla polskich i międzynarodowych klientów.

Specjalizuje się w service designie, transformacji cyfrowej oraz budowie i zarządzaniu zespołem UX.

Monika Banach

UX Team Leader, Symetria UX

Monika ma ponad 10 lat doświadczenia w branży UX. Jest ekspertką w zakresie badań jakościowych oraz innowacyjnych technik dotarcia do insightów konsumenckich. ​Monika ma na swoim koncie wiele publikacji oraz wystąpień na konferencjach, m.in.: POWUD 2020, Polishopa 2020, czy Product Camp 2019. ​

Pracowała z klientami: ING, Santander, OLX, Mastercard, canal+, Deutsche Bank, Douglas, Netia, Orange, WSB​.

Najbliższe sesje

https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-1.svg

Poziom 1

  • 15-17 maj 2024
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski
https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-1.svg

Poziom 1

  • 21 maj-11 cze 2024
  • Kurs Online
  • 20 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski
https://ux-pm.pl/new-wp/wp-content/uploads/2021/08/level-1.svg

Poziom 1

  • 19-21 cze 2024
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami

Dagmara Rżyska

Marketing Manager, Symetria UX